sammanfattning om fredag & lördag.

Om man ska gå tillbaka till fredag/lördag så åkte ju jag till Elin då, sen blev det att jag sov kvar där, mysigt värre! En händelserik natt, haha! Missuppfatta det inte, jag menade att Elin pratade i sömnen, snarkade OCH gnissla tänder! Jag hade lite kul, fast kunde inte sova på ett tag där alltså!

Sen på lördagsmorgonen så spela vi lite tevespel och tog det lugnt, sen kom min familj och hämtade mig, så då åkte vi till kusinerna, Anna (morbrors tjej) och kusin Ville fyllde/fyller år. Så det var trevligt, dock var jag jättetrött, men det var nog ingen som hade nått emot, för gud va vi skrattade. Efter fikat och allt sådant gick jag, Lisen och Ebba ut på promenad, vart vi gick har jag ingen aning om, men att vi var i Krokek det vet jag!
Mitt lokalsinne, eller vad det heter, är verkligen sämst!

På kvällen, när vi hade kommit hem, så träffade jag Lovisa! Vi var ute och sen nörda vi Focus hela kvällen, det var tråkigt fast vi hade kul. haha! Träffade lite folk, åt godis, tog kort, mysigt värre var det!


image6


Kommentarer
Postat av: elin

oooh, ville går i min pararellklass, lite stolt C:

2008-03-09 @ 12:41:56
URL: http://hejjaghetersvensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0