sjukaste drömmen!

Jag drömde nått så himla sjukt inatt. Det var typ en dröm om framtiden, hel mysko! Jag och typ min pojkvän(?) stog vid en strandkant, fast det var mitt i stan, så var det massa folk runt omkring, och helt plötsligt så ligger typ alla hus på stora berg i vattnet, så allt var omringat av vatten. Sen börjar alla skrika, så ser man att det blir en virvel eller vad det heter, ( så som man åker ner i, ungefär som det kan bli när det blåser så mkt, fast det här var i vattnet). Så alla börjar skrika att åker man ner där så kommer man till framtiden, fast det gick inte att undvika att åka ner. Så alla åker ner där, och när man kommer dit har man en helt ny identitet och ingen känner igen nån annan från innan. Och på det nya stället finns det massvis med trappor, överallt, vart man än ska så är det trappor. Så finns det någon snubbe man ska köpa biljetter av, till nån show som är i helgen, men han ignorerar mig. Han är jättetrevlig mot alla andra, men mig ignorerar han.  Sen vaknade jag. Det var jättekonstigt, man brukar ju kunna koppla ihop drömmen till något som hänt eller ska hända, men jag vet inte vart jag får det här ifrån. Creepy.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Men ush, så knas! Det känns ju nästan som om det är på det sättet jorden ska gå under, i en stor virvelvind i vattnen och dränker alltihopp. Ne, ush nu kommer jag gå och vara rädd typ hela tiden. Haha. Föressten älskar jag din Header Hanna!

Förövrigt hoppas jag inte att din dröm kommer gå i uppfyllelse s:

2008-03-29 @ 10:40:43
URL: http://francoiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0