skönhetssömnen försvann!

Jag känner mig hemsk idag. Jag har stora mörka ringar under ögonen, tack gode gud för smink så man kan sminka över det! Jag åkte till Isabella igårkväll runt 10 kanske, tillsammans med Anna! Vi gjorde väl inte sådär jättemycket kanske, men kul som attan hade vi. Jag har inte skrattat så mycket på länge. Vi fick inte sådär jättemycket sömn heller, jag sov nog fem timmar?  Vi gick och la oss vid halv sex, sen vakna jag och Anna vid 10 imorse. Det är great, nu är jag lite död och ska då vara social emot släkten som är här på påskmiddag! Lycka till hanna! Sitter här med Ebba i knät för tillfället, det är mys! Snart ska vi äta och jag hungrar ihjäl, jag är alltid hungrig nu för tiden. Det är mysko.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0