söndagsplaner

Idag väckte min pappa mig vid halv tolv, det var skönt att kunna sova så länge iallafall. Det var längesen, så det behövdes. Känns som om jag inte har sovit på flera veckor, haha! Riktigt så illa är det väl inte, men det har blivit rätt sent varje dag den här veckan och så upp tidigt. I fredags blev det riktigt sent, satt och prata i telefon halva natten typ. Menmen, idag blir det mest att ta det lungt, ska plugga lite också! Sen ska jag kanske träffa Anton, *glädjeskutt*. Det var också riktigt längesen, så jag längtar! Men först har jag lite som måste göras då. Jag ska slå in jessicas present, träna på svenskan, skriva på SOn och så måste jag nog städa mitt rum. Så det är väl lika bra att börja nu, ska bara lägga in lite bilder bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0