stegräknare

Min pappa gjorde precis "narr" av oss tjejer på ett litet roligt sätt. Jag kom ner och skulle äta frukost, jag ser att mamma står i badrummet och gör sig i ordning och så håller jag på att krocka med pappa. Men jag tänker inte mer på det utan går in i köket, jag ser att pappa går runt lite i köket sen går han ut i hallen och vidare in i vardagsrummet. Efter ett tag kommer han tillbaka till köket och går bara omkring, han gör ingenting utan bara går. Så tillsist måste jag fråga vad han håller på med, svaret jag fick var då; "Jag kollar hur många steg man hinner gå medans man väntar på sin fru". Så drar han upp tröjan och visar stegräknaren han har på sig, jag bara skrattar åt honom men blir tillslut väldigt irriterad på att han går runt som han gör. Mamma frågar hur många steg han är uppe i men han säger att det tänker han inte tala om förns hon säger att hon är färdig. Så efter utterligare tio minuter eller nått så säger mamma att hon är klar. "900 steg exakt" säger pappa då.

Kommentarer
Postat av: drenusha

hahahah sån skön pappa !

2008-03-16 @ 13:28:43
URL: http://drenusha.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0