varm choklad.

Nu sitter jag här med den största koppen jag kunde hitta fylld med varm choklad, kittlar dööödskönt i kistan. haha, jag är trött! Just för tillfället mår jag rätt bra, bara att jag hostar! Så jag ska iallafall träffa Elin imorn, mysigt värre, saknar min babe!

Sen jag gick i från datorn har jag faktiskt pluggat, duktigt hanna! Spanska provet får gå som det går, palla bry sig. No läxan är gjord, Lars kommer bli sååå stolt över mig, haha. Och så har åtminstonde börjat med andra "uppsatsen" i so;n nu, congratz! andra världskriget är inte riktigt min grej, men det är jäävligt intressant. Sen åt jag en rätt roande lunch med min mamma och pappa, min pappa är dum i huvet, på ett positivt sätt, vissa dagar. Idag var en sån dag och jag älskar dom dagarna, jag har så kul då!
Pappa; idag berättade ett barn att han funderar på att döpa sin nya jak(ettdjur)
efter mig.
Mamma och jag bara skratta.
Pappa; och tidigare har han sagt att dom funderar på att slakta den.
Jag hade liiite kul.

Men nu ska jag sova,
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0