we don't celebrate sundays.

Nej, söndagar är ingen favorit alltså! Speciellt inte den här, för idag måste jag pluggapluggaplugga hela dagen. Men jag vill träna ikväll egentligen, men jag får inte för att jag varit sjuk, och det suger! Men jaja, det får väl bli nästa vecka om det känns bättre då. Jag vaknade för en liten stund sen, så nu ska jag väl gå ner och äta frukost snart.
Sitter för tillfället och lyssnar på min bror som sjunger falskt och pratar hemkunskap med Bazze på msn, han påstår att jag inte ens kan laga flingor ? Han har såå fel, funderar på att bjuda hem honom på middag någon gång, bara för att bevisa att jag kan, haha. Vi får väl se hur det blir med den saken.

Imorgon blir det att gå tillbaka till skolan då, känns väl inte jättekul kanske, vi börjar dagen med spanskaprov! Usch för spanska. Men efter det så ska klassen in till norrköping och gå på nått museum och sen så slutar vi vid halv ett typ! Lite skönt att börja veckan så, eftersom vi egentligen skulle slutat vid halv fyra. Sen går vi ju den här veckan och två dagar veckan där på, sen har vi påååååsklov! Det ska bli så himla skönt!
Föresten så är Ullared med Elins familj bestämt nu, härligt! Då gäller det bara att spara pengar.

Nu blir det frukost, jag är extremt hungrig!

Kommentarer
Postat av: elin

NÄR SKA DU TILL ULLARED? jag kanske ska dit torsdagen den 27:e.. :)

2008-03-09 @ 12:42:53
URL: http://hejjaghetersvensson.blogg.se
Postat av: tess

Haha (a)

2008-03-09 @ 13:41:52
URL: http://jaklakrokus.blogg.se
Postat av: vicky

svar) Jaa, håller med, Carola borde slutat uppträda för 10 år sen eller någe xD

2008-03-09 @ 16:01:09
URL: http://vnyren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0