- words worth nothing.

Jag har egentligen ingenting att säga, jag känner mig så tom på nått sätt, jag vet inte. Men jag känner samtidigt att jag måste skriva av mig. Dock tänker jag inte skriva om det som "gör mig" tom, utan det får bli ett vanligt inlägg om dagen typ. Vaknade med ögonen svullna och ville bara somna om igen, uschfyochblä. Ett dåligt humör gör det inte lättare att gå upp ur sängen, det är en sak som är säker. Men när man sedan tänker på alla underbara människor i skolan som får mig att må bra så kommer man upp till slut iallafall!

Så..Vi började iallafall dagen med gympa, jag & Jennie gick en "promenad", jag har sträckt mig i låret, det gör skitont :| Efter idrotten så var det so som gällde, förberedning inför muntliga redovisningen imorn. Blev mest blaha av hela lektionen, satt och lyssna på Albin istället, han var på såååå bra humör idag den pojken! *ironi dock, men kul hade jag! Engelskan hände inte ett skit på, vi skulle läsa, men jag tror inte det var nån som gjorde..? Sedan lunch, vilket sedan innebar vattenkrig i arbetsrummet. Som tur var blev jag inte blöt idag! Svenskan blev det teatersnack!

Jag kan inte fatta att det är så himla lite tid kvar, om en månad är vi inte 9D längre, fyfan. <3

Nej, nu ska jag köra min redovisning för bror, han är på snällhumör idag, det gillar vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0