4,2 mm kollegeblock

Nu har jag varit ute på promenad, eller en sitta på en brygga och prata om livet stund, med Erika. Det var trevligt! Sen kom jag hem och då ringde Elin, fick mig ett gott skratt där, "mjaaao jag är en katt". Ska iallafall in till stan och möta henne imorn, sen ska vi vidare på möte om Eriks Studentbal, där Elin och jag ska jobba! Det kommer nog bli riktigt kul tror jag! Sen fick jag även en trevlig stund vid köksbordet med Bror & Suss, dom är så söta så! Nej, om man kanske borde gå och sova då. Det är ju faktiskt skola imorn! Fast först måste jag rensa sängen på grejer så jag kan sova där, men tjoho, det kör vi på! Godnatt

Föresten, om ni undrar om min konstiga rubrik så tänker jag inte förklara! Jag säger bara "vi analyserar varenda rörelse på ett kollegeblock med 4,2 mm linjer".  Don't ask.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0