And I'm tangled up in you

Nu har jag precis ätit mat, grillat kött och färsk potatis, då är det sommar! Sen att det är 30grader varmt gör det bara ännu mer sommar, så himla härligt! Innan det så var jag ute med Tess och Lovisa, trevligttrevligt. Sen kom jag hem och nu pratar jag med trevligt folk på msn. Vet inte vad jag ska hitta på nu ikväll, eller jag vet vad jag vill göra, men vi får se om det blir så, haha. Annars blir det nog en lugn kväll skulle jag tro, orkar inte göra så mycket pga den här himla förkyldningen! Jag funderar på att göra en ny header till min blogg, bara för att ha något att göra, men jag vet inte. Får se hur det blir med den saken, haha.



Kommentarer
Postat av: tess

Hanna Hanna (a) tess gör en massa flört gubbar JAG VET VAD DU GJORDE FöRRA SOMMAREN ! (igår) tihihi.

2008-06-01 @ 10:57:46
URL: http://jaklakrokus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0