bombom som ett litet plan

Jag har fått en ganska värdelös låt på huvvet, det går inte att sluta sjunga på den.
"bom bom som ett litet plan, jag stiiiger flyger i från alla problem" .
Bööh.

Jag kom typ nyss hem från skolan, eller okej, det var ett tag sen men ändå. Vi har haft teater hela dagen idag med, jag börjar verkligen tröttna, fyfan. Fast nu börjar vi få fram kroppspråket, så det är väl bra antar jag. Under sista timmarna i aulan idag så var jag såå trött, uusch. Sen så har jag fått ont i halsen också, det är inget bra! Menmen, kul har vi ju under tiden vi tränar iallafall. Tess och jag skaffade ju oss pojkvänner, haha! jajjamänsan, så nu är vi inte singlar längre, haha!

Så himla skönt med fredag också, ikväll ska jag kanske träffa isabella, annars blir det nog favvotjejerna Tess & Lovisa! Vi får se hur det blir med den saken, men nu måste jag göra mig i ordning. Får gäster om en timme, mamma fyller år imorgon så vi ska fira henne. Frågan är om jag överlever eftermiddagen eftersom Lisen inte kommer, men jaja.

Föresten, jag har fått sommarjobb! lycka lycka lycka!  På högby förskola, sånt där kommun jobb, det blir nog bra!
Tjingtjong


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0