brandmän

Just nu sitter jag på min madrass hemma hos Elin och väntar på min far, han ska komma och hämta mig snart. Jag har sovit här ända sen i fredags, mööjspööjs. Kom väl hit runt sex i fredags, med min familj. Så firade vi Elin & Erik, hennes bror. Tårta och massa skratt blev det! Kvällen slutade med en hemmamys kväll och sent natt prat. Lördagen vaknade vi rätt sent, runt tolv eller något, av att Elins mor & far och bror kom in och sjöng för henne. Eftersom min snygging fyllde år, GRATTIS. Vi höll oss kvar i sängen fram till runt klockan tre eller något, då fixade vi oss och drog ner på stan. Vi träffade Snyggmaria, och senare träffade vi även Lelle och Maja, vi tog bussen hem till Elin och tjejkvällen tog sin start. Efter ett tag gick vi och mötte Sanna också, sen blev det pizza. Efter att vi ätit oss mätta så gick vi tillbaka till Elin, snack och musik. Maria och Sanna drog till Sannas pojkvän. Jag, Elin, Maja och Lelle bestämde oss för att dra på fest hos nån Felix, när vi väl kom dit så var det inget skojj folk, så vi tog oss en promenad till donken och tillbringade resten av kvällen där. Sen hämtade Elins bror oss och så var vi hemma igen. Möjspöjs och snack till långt in på natten igen och nu har vi vaknat.

Lördagkvällens tema var brandmän. Hanna&Maria <3 brandmännen, tjoho.
Nästa helg kanske det blir förfest hos Lelle och senare party hos Linkan,
får se om jag har tid att hänga på!
Nej, nu kommer pappsen. Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0