död åt min hals!

Igår hade jag ont i halsen, och idag har jag ännu mer än bara ont i halsen, idag har jag SKITONT i halsen. Tror kanske att jag får skylla mig lite själv på den punkten eftersom jag skrek rätt mycket när tess & jag cyklade igår. haha, skräckupplevelse minsann! 

Förövrigt så blev kvällen igår rätt lyckad trots våra problem med att bestämma oss för vad vi skulle hitta på till en början. Men tillslut blev det, som tess beskrev det,
"en skräckfilmskväll med 20kg godis" , och ja, det förklarade kvällen rätt bra!
 Vi hann bara kolla på en skräckfilm iallafall, och den var inte så himla läskig tycker jag. Sen vart det mest flumm av det hela innan jag och lovisa tog cyklarna och åkte hemmåt! En liten pratstund och sen direkt hem till sängen, gulliga sms gjorde att jag kunde somna tillslut.

Och nu sitter jag här och ska snart gå och fixa mig lite till, ska nämligen iväg på kusin Villes konfirmation. Det ska bli rätt kul faktiskt, efter kyrkan åker vi vidare mot krokek där förhoppningsvis massa god mat väntar och sen blir det mysprat med Lisen! Jag känner att det här helgen har varit svullsvullsvull, så jag hoppas jag hinner hem så jag kan träna ikväll!

Nej, nu ska jag gå tillbaka till spegeln, hejssvejs!

jag trodde du var liiite smartare än så, och liiite mer omtänksam.
men nejrå, ord som sårar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskling älskling älskling hjärta

hihihi, tack för helgen alltså, länge sen jag mådde så här bra. Älsk :)

2008-05-25 @ 12:42:43
Postat av: tess

alltså, det var ju då jag (a)

2008-05-25 @ 12:43:16
URL: http://jaklakrokus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0