ett blogginlägg till malin.

Nu har malin varit på mig på msn och hackat för att jag inte har uppdaterat bloggen, ajjabajja på mig. Fast jag har faktiskt varit på g med att göra det, i typ, två timmar? haha, noll inspiration här va. Meen vi kan ju börja med att berätta om min superintressanta dag, gick upp för sent som vanligt och fick stressa iväg till Lovisa, men det funka rätt bra ändåå. TFM och Mentorstid första, TFM;n gick åt att läsa manus och prata skit med Bim & Lovisa, det var trevligt. Spanskalektionen kollade vi på film, nationellaprov på torsdag också, in my ass! Solektion blev det nutidsorgientering, sen fick vi reda på att vi ska ha muntlig redovisning om internationella organisationer, det suger. Jag hatar att ha muntliga redovisningar, jag verkligen hatar't. Idrotten var helt okej, spjut, kulkastning och längdhopp. Vi avslutade även med stafett och jag typ sträckte mig i rumpan? Ibland undrar jag hur fan jag lyckas, det är sjukt. Matten flöt på och No lektionen med, även om NO;n mest gick åt att snacka skit också, men jaja.

Nu sitter jag  här och funderar starkt på att gå och lägga mig.
Imorn är det mattenationella, enda positiva är att jag slipper sytanten! haha

Nä, godnatt.
jag saknar min sötnos <3
(nej malin, jag menade inte dig, även om du är en sötnos du med ;D)

Kommentarer
Postat av: denne malin! :D

hihi hannzo.
jag saknar dig med min gullebjörn! ;)

2008-05-05 @ 21:06:18
URL: http://basriff.blogg.se
Postat av: din fru

haha, så säger du bara för att inte göra mr.O
ledsen. ;) jag vet att du vill ha mig, frugis! :D

2008-05-05 @ 21:09:27
URL: http://basriff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0