"fågelskit is the shit"

Dagen började med en tur på marknaden tillsammans med Lovisa, det var väl inte sådär jättekul marknad kanske, alltid samma saker. Men det är väl så det ska va antar jag, men jag och lovisa har börjat att bara gå igenom allt, vi kollar aldrig längre. Tillsist så köpte vi oss varsin munk, några godisremmar och en läsk och satte oss ut med ån och prata istället, myspys. Sen ringde tessan, vi skulle in på erikas dansuppvisning tillsammans. "hanna, vill du veta något tråkigt? Jag är typ vilse eller nått, vi missa bussen och skulle gå till norrköping, allt jag ser är gärden, gärden och isak". Haha, så jäkla korkade. Mamma och jag fick åka och hämta dom, typ i Lundy/tåby, haha. Tillslut kom vi till Borgen iallafall, kollade på alla dansarna. Min erikababe var så duktig så <3. Det är inte annat än att man får lust att börja dansa igen, men nja, det går bli nästa vår isåna fall kanske, sånt som märks. Efter söderköpings dansuppvisning var slut så stannade jag och Tess och kollade på amanda som dansade. Sen tog vi spånken ner till donken, (ha-ha, jag rimmar!), så köpte vi cappuccino och glass. Myspys, sen skulle vi gå mot konstmuseet, där pappa skulle hämta oss. Så när vi står där och väntar på grön gubbe, vid vägen, så skriker tess till, "hanna, vad var det där? har jag nått i nacken? det är blött".  Jag börjar skrika, och sedan asgarva. Tess hade fått fågelskit i nacken! Herregud, jag höll på o kissa på mig så mycket skratta jag. Stackars tess, jag var inte speciellt hjälpsam där ett tag, men gud va vi garva! Dagens händelse liksom! Efter en biltur hem, där vi  mellan garvattackerna försökt få pappa att förstå vad vi garva åt, så kom jag hem iallafall. Då ringde Lovisa och fråga om vi skulle träna, och självklart skulle vi det. Så nu har jag varit och tränat också, duktigt!

Nu blir det sängen, skola imorn!


Kommentarer
Postat av: tessu

hahahahaha xd fy fan , sitter här & asgarvar vafan XD lätt skön dag !!
älskar dig gumman !!

2008-05-12 @ 18:17:18
URL: http://jaklakrokus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0