familjeråd

Pappa kallde nyss ner hela familjen till familjeråd, ts. Såna brukar vi aldrig ha, men idag handlade det om när ska vi ha tid att åka in till stan och fixa presenter till alla som fyller år framöver, och när ska vi hinna fira dom? Det slutade med att vi alla satt och skrev i på almenackan precis vad vi ska göra varje dag framöver, vi insåg då att det finns för lite tid till allting. Det är rätt illa, veckorna som kommer nu, fram till skolavslutningen lär bli sjukt stressiga - och sånt hatar jag.

Det här är några av mina helger framöver:
9;e maj - fira Lovisa
10;e maj - träffa Erika? ev. stan.
11;e maj - eEikas dansuppvisning

16;e maj - fira Elin med familjen
17;e maj - ut och käka med Elin o alla brudar
18;e maj - inget bestämt än så länge.

23;e maj - fira mamma med släkten
24;e maj - mamma fyller, ville konfirmeras
25;e maj - ville konfirmeras

Sen har vi ju massa arbete med teater i veckorna, Erik har student,
Simon har student, Jag har avslutningsmiddag och skolavslutning,
Erik har bal, Simon har bal, Jag har teateruppspelning.
Nationella proven är inte slut än, Erika fyller år.
Så ja - Hej stress.

Kommentarer
Postat av: Erika

rätt kul att ha något att göra :D
Men det är skönt att inte göra något med ^^

2008-05-04 @ 14:22:22
URL: http://Jiika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0