fredaag vafan.

Jag har upptäckt att "vafan" är mitt nya ord som jag säger hela tiden, lite jobbigt, jahaarå.
Igår var en mysig dag, jag åkte hem till Olle runt fem kanske, så gick vi ut på prommenad ^^, ner till vattnet ( bråviken ), jag vart grymt sugen på att bada, och det var inte jättekallt i vattnet, men själva badet får vi ta nån annan dag, haha. Sen gick vi iallafall hem till honom och bara myste. Jag tycker om dig sjukt mycket <3 hihi.

Förövrigt idag så ska jag snart gå och göra mig i ordning, sen vandra vidare bort till Julias farmor. Julia, en kompis i från Mora är här, så jag ska gå dit. Sen ska vi åka till stan och träffa Elin, det lär bli himla mysigt, jajjamänsan. Senare vet jag inte riktigt vad som händer, men det är sånt som märks, jag ska ringa Erika iallafall! miss my girlie.
Så ska jag ringa Lovisa också, och så måste jag prata med Tessan, och prata med Olle, sen måste jag plugga, så måste jag bestämma kläder till 50-års festen på lördag, grattis i förskott faster.  Så det ser ut som om jag hade en del att göra ändå? jaja, det kan bli trevligt. Nu ska jag pysa och fixa i ordning mig. see yaa

Kommentarer
Postat av: Cicci

Jag säger också vafan alltför ofta x) Men det brukar bli mer vafaaaAaan...

2008-05-02 @ 09:41:29
URL: http://lifeofcicci.blogg.se
Postat av: eRiKa

hanna, idag äre fredag (I) xd

2008-05-02 @ 13:01:12
URL: http://niightsky.blogg.se
Postat av: Tessi

måste prata, alltsåååå. JAG MÅSTE MÅSTE MÅÅÅSTE :D xd *hjääärta*

2008-05-02 @ 22:36:52
URL: http://jaklakrokus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0