"har du läst bibeln hanna?"

Nu är jag hemma igen. Dagen har varit riktigt bra faktiskt, stunden i kyrkan var väl lite småtråkig men jag stog ut! Sedan for vi mot krokek och massvis med god mat. Sen tog även jag, Ebba och Lisen ett dopp i polen, och fyfan va kallt det var! Lisen och jag gjorde också upp massa planer inför sommaren, myspys! Lägger in lite bilder här under sedan ifrån dagen!

Ebba kom också med skönaste kommentaren i kyrkan. Prästen där framme började prata om bibeln, då vänder sig Ebba (8år) till mig och frågar; Hanna, har du läst bibeln? Jag svarade nej och skrattade lite. Ebba fortsatte helt allvarligt: " det har jag, eller första sidan iallafall, jag lånade den på bibilioteket, men den var så jävla tråkig!" Jag skrattade rätt mycket åt henne, så söt! Haha. 

Nej, nu ska jag ut och springa tror jag, behöver tänka en del. usch .. 

      


Kommentarer
Postat av: elin

aaah, till höger på första kortet står mina kompisar :) stoolt emmut, hannut & fridut :D

2008-05-25 @ 21:12:48
URL: http://hejjaghetersvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0