I fell to far, was in way to deep

Jag säger emot mina egna tips. Jag har suttit och sagt till en kompis att hon inte ska ha några deppiga texter på msn, utan glada texter så känns det litelite bättre. Sagt åt henne att tänka på allt positivt som finns, alla vänner hon har. Vad gör jag själv? jo, heter deppiga texter på msn, sitter bara och tänker på allt som är fel. Jag känner mig sjukt patetisk, det var en månad, en månad.. Det är inte speciellt lång tid, men nu gör det så jävla ont. Jag har inte mått så bra som jag gjorde under den månaden, på typ, två år. Allt kändes jättebra, sen försvinner det, så snabbt. På en timme var det bara borta. Jag förstår inte, vad hände? Vad gjorde jag för fel?
Jag vill inte må såhär, jag vill vara sådär lycklig. Fan.
hej patetiska hanna, ryck upp dig och sluta gråta.



I'm not right
And I'm not fine
I wanna be rain that tastes like wine
I wanna be good
I wanna be great
I wanna be everything except for your mistake

Send me inside your mind
I wanna know what you're thinking
This time I'll try to be the one you always thought you knew

It's true
I'm blue
And without you -

Kommentarer
Postat av: din fru i vått & torrt!

det är okej att vara patetisk och gråta. du är inte ensam hannzo :)

btw blev din blogg SKITSNYGG!

<3

2008-05-20 @ 21:53:06
URL: http://basriff.blogg.se/
Postat av: Therese utan snopp!

1) Jag känner mig träffat pang pang skriik

2) Du är inte patetisk , du är en POWERBRUTTA!

3) En månad är en lång tid, om man inte varit lycklig på ett år. katschiiing

4) Tårarna kommer att ta slut, men kämpa inte för att hålla dem tillbaka, släpp ut skiten för i helvete!

5) JAG ÄLSKAR DIG !

6) JAG KLARAR MIG INTE UTAN DIG !

7) ÄR CHOKLAD & MÅLA NAGLARNA (känns bättre då har jag hört, ingen svart färg bara, uhuu , EMOOO)

8) Jag finns alltid här för dig. Glöm inte det!

9) Försöök att tänka posetivt, inte lätt, det vet jag. (görans motto)

10) Jag vet att du är otrooligt älskad Hanna, glöm inte det, även om det känns som det är slut nu. Betyder du så enoormt mycket för många, många, många, många ,många ,mååånga ANDRA !! Du kommer att känna lyckan igen !

2008-05-20 @ 22:06:18
URL: http://jaklakrokus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0