jag tänker på dig.

Idag är det den 6;e maj. Idag är det två år sedan min gammelfarmor gick bort, det är sjukt va tiden går snabbt. Jag och mamma var uppe vid kyrkogården och minneslunden förut, vi la dit massa blommor, och så tände vi ett ljus. Så stod vi bara och tittade upp mot minneslunden ett tag, det har börjat bli riktigt grönt. Det växer mycket blommor, allt i från murgröna till vitsippor, det var fint. Vi kom underfund med att hon borde trivas där uppe, för hon älskade blommor. Det är det största minnet jag har av henne, hon pratade alltid om blommor, alltidalltid. Så hon borde trivas bland alla olika sorters blommor där.

6:e maj 2006 , - du kommer alltid finnas för mig. <3

Kommentarer
Postat av: Tess

*snyft* vill inte ens tänka när min gammelfarmor lämnar mig :| usch, dem som skulle åka till fjällen & åka pulka nu när Gammelfarfar fyllde 90 "/ Usch. Jag älskar dem !

2008-05-06 @ 19:57:28
URL: http://jaklakrokus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0