kaaakor ger mig magvärk.

Jag har ont i magen! Någon har säkert matförgiftat mig med kakorna från hemkunskapen, haha! Dagen idag har varit kanonkul! Fyra av fem toasters! woho. Matte första timmen, huuum hur mycket jobbade vi då Albin? " Ta en kaka och håll käften", jajjamänsan. Spanskan blev det vääääldigt mycket gjort på också, naat. No;n vart det slappning för mig och Lovisa som är klara med arbetet, liite skönt då! Sen lunch och hemkunskap. På hemkunskapen bakade vi somsagt kakor och fikade. Sista hemkunskapslektionen med 9D <3. haha, jag börjar bli gaanska patetisk på den fronten ja. Hemfärden gick vingligt, *host* tess *host*. Men fick oss en pratstund utanför hemköp, skönt att få ur sig allt på en gång, tack babe!  Nu sitter jag här, jag borde ha gått och packat för längesen. Ska sova hos snyggElin i natt! En helg med henne är preciiis vad jag behöver skulle jag tro. Det ser vi fram emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0