liselott har scenskräck!

Jag sitter i skolan vid en dator med min bästa nördarkompis Therese bredvid mig. Jag väntar på Aanybaanany och Therese gör mig sällskap, jajjamänsan. Jag & Aanybanaany ska in till stan, det ska bli mys. Jag är hungrig. Men medans jag sitter här och skriver om ingenting viktigt så kan jag ju berätta om 9D;s nya favorit tjej, LISELOTT! Liselott är en mycket unik kvinna, hon kan inte prata, inte blinka, inte röra sig, är flintskallig och har inga kläder. Liselott är en skyltdocka och vi älskar henne! Hon är coool och jag är flum.

Kommentarer
Postat av: Tess

åååh Hanna (a)

HAHAH ! Liselott rocks vafan, + att hennes hand har nu varit i dennis anus med (a) grr..

2008-05-21 @ 16:27:59
URL: http://jaklakrokus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0