live forever!

Som Elin kommenterade i mitt förra inlägg, "du lär ju leva tills du är 168", haha. Jo jag tror det blir så, för idag har jag garvat ännu mer! Skolan först, rätt segt, teater. Men vi slutade vid ett iallafall, så då drog jag, lovisa, tess, jessica, bim och natalie hem till mig, där vi rensade frysen på kakor! Så drog vi till brunnsparken och hade möjspöjs. Massa prat och skratt, underbara tjejor det där! Sen när östra ryds barnen dragit hem så åkte jag tess och lovisa runt lite, sen satte vi oss på några gungor och pratade massvis! Det var .. trevligt och speciellt, haha!

nej, jag måste sova, jag är sjukt trött! Sammarbetsdag imorn,
fan va trist! Men vi ska va positiva,
kanonkul (Y)

btw, bilder från picknicken finns på bilddagboken.
http://hannakindh.bilddagboken.se

Kommentarer
Postat av: elin

<3

2008-05-29 @ 22:33:53
URL: http://hejjaghetersvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0