nooo moore studing!

Lovisa ringde mig förut, när jag låg och halvsov i soffan, och fråga om vi skulle fortsätta skriva på vårat No arbete. Kände att det var väl lika bra att göra det så vi blir klara någon gång. Fast först var hon tvungen att tvinga med mig ut på en cykeltur så jag vaknade till lite, sen återvände vi hem med godis och med ett bättre humör. Så skrev vi klart hela nouppsatsen! Grattis till oss!  Detta betyder i stort sätt INGET mer plugg på två veckor, liiite skönt! Det ända jag behöver plugga på är replikerna till teatern, jag kan första scenen iallafall, det är alltid nått, haha. Men nu funderar jag på att gå och lägga mig i min säng och träna på den muntliga redovisningen tills imorn, hm det får nog bli så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0