the way you make me feel

Antimobbningsdag idag i skolan, vilket betydde att vi var ute hela tiden, och det syns! För fyfan vilken solbränna, efter linnet & shortsen, det är mycket sexigt! (not). Men iallafall, dagen var väl trevlig, kollade på 9E;s teater också. Usch, om en vecka är det vi som står där, gaaah! Efter skolan så tog jag & frujessica bussen till stan och sen har vi varit där typ hela dagen. Letat kläder och solat i vasaparken, träffade Maria också, det var trevligt! Nu väntar jag på att jessica ska komma tillbaka efter att ha tankat moppen och lämnat av sin bror, så ska vi ut och åka lite, treeevligt. Du får mig på så himla bra humör hjärtat, du är bäst. 




ingen kan trösta mig som du, jag önskar du var här
ja, jag önskar du var här, jag behöver dig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0