Tried to make it little by little,

Idag har jag, precis som igår, skrattat mig igenom dagen! Jag vet inte vad det är med mig, jag skrattar skrattar och skrattar! Men, ett gott skratt förlänger livet! Dagen började iallafall superbra, med en sovmorgon! Sen var det teater, har ni någonsin försökt säga era repliker samtidigt som ni asgarvar? Det var en utmaning kan jag säga! Jag kan verkligen inte vara seriös när sebba förvränger sin röst, det GÅR inte. Iallafall, så har vi jobbat teater hela dagen, slutade ganska sent. Så då var det bara ta mig racerbike och två snygga tjejer, Tess & Lovisa, med mig hem och kolla på skräckfilm. Dock var det inte mycket skräck, jag fattade knappt filmen, men den dög! Sen skulle jag och Tess åka och lämna tillbaka filmerna, mitt däck exploderade? Så vi fick lämna in cykeln hos cykelmojjen och gå hem! Men det var trevligt det med! Nu sitter jag bara här och är jättesocial och allmänt rolig, för det är liiite så jag jobbar, ahaarå för det gillaru va!   jag saknar lite elinhumor känner jag!


sovmorgon till halv 10 imorn då, lite najs!
hejdå

and I feel, like Im losing one of my best friends.


Kommentarer
Postat av: elin

du kommer typ leva tills du är 168 år :o

2008-05-27 @ 22:11:11
URL: http://hejjaghetersvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0