underbar dag!

Det är 29 grader varmt ute nu, i solen. DET ÄR UNDERBART, I love it. Hoppas bara att det fortsätter fram till sommarlovets slut nu, hihi. Skolan idag var rätt härlig! Spanska nationella först, rätt svårt faktiskt. Kändes som om det gick rätt åt helvete, men det sa soledad att det inte hade gjort, så det är ju bra! Sen hade vi TFM, olydiga tjejer gick och köpte glass, busigt! Sen var det snack med Lovisa & Tess, vi är lite störda. "neeemen heeej lilla vän" haha, herregud. Sen engelska, vilket betydde sitta ute och sola! Dönice.  Sen på mentorstiden fick vi reda på att avslutningsmiddagen skulle vara den 11:e juni! Jag blev skitsur, för det är samma dag som bror tar studenten. Men Annakari ringde förut och sa att hon hade sagt fel, för det var den 10:e juni. Hon hade tydligen hört ganska väl på mig att jag blev sur, så hon ville bara ringa och tala om det så  hon inte förstörde hela min dag! haha. När jag kom hem från skolan så la jag mig och sola, sen somna jag där, så jag har legat där ute mellan tre och fem, vääldigt skönt! Nu ska jag snart iväg och träna med Lovisa & Linnéa. Imorn är det sovmorgon, sen på kvällen blir det grillmys hos Tess.  Livet är allt bra underbart ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0