up or down?

Dagen var till en början bara pisspotta, sen träffade jag Lovisa. Först satt vi på min altan och pluggade, men det slutade med att vi bara pratade om andra saker, så då gick vi ut istället. Vi gick och köpte lite gottesaker, tom&jerrykex <3, haha, så satte vi oss på en kulle och bara pratade. Otroligt skönt att få ur sig det mesta som stör mig just nu, verkligen. Tack för att du förstår. Vi har även planerat lite mer om våran fredagkväll, som jag ser extremt mycket framemot, jag behöver ha kul just nu känner jag. Men vi hoppas på att planerna går igenom, iih. Nu sitter jag här och skulle kolla på andra avenyn på nätet, men tror ni det funkar då eller? NEJ, hanna goes sur. baaah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0