all these thoughts looked inside, I might need you

Jag ska försöka mig på ett liiite längre inlägg än igår då, haha. Men jaa, linköping var mys till hundra, verkligen. Även om det inte blev så många julklappar köpta som vi önskade så hade vi trevligt ändå. Lovisa är toppen! Igårkväll träffade jag Isabella, även det var väldigt mys. Mycket prat och skratt vart det, tack för det Isabella! Idag ligger det en hög med skolböcker som väntar på mig, jag har verkligen ingen lust. Men vi har två prov i veckan så jag är väl så illa tvungen antar jag. Funderar på om jag ska orkar/hinna träna ikväll också, jag känner att jag vill, men skolan går faktiskt först.. Jaja, vi får se hur det blir med den saken. Men somsagt, plugga var det!


Kommentarer
Postat av: elin

woohoo för långa inlägg :D eler?:O

2008-12-01 @ 12:46:14
URL: http://sweetduude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0