And though my edges may be rough

Hm, som mitt förra inlägg talade om så började inte min dag sådär jättebra, jag ville verkligen inte gå upp. Dagen fortsatte i ungefär samma stil, men den har varit hyfsad iallafall. Trots att vi inte slutade förns 13.40, men jag ska inte klaga! Enligt nya schemat är våran sovmorgon borttagen imorgon, så vi börjar 8.10 och slutar vid lunch, men det är ju rätt så soft ändå så. Plus att vi är lediga på fredag, hääärligt kan jag lova. Imorgon ska jag va med bästa Jojjo, sova hos henne och mys. Sen på fredag är det Elinmys som gäller, och på lördag släktmiddag här hemma! Puss på den här helgen faktiskt, om man bortser från att jag måste plugga på söndag! Men nu är det positivt tänkande som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0