I can feel that something’s starting, starting soon

Det blev inte så att jag sov kvar hos Jojjo, jag mådde riktigt dåligt igårkväll så jag åkte hem. Så himla typiskt att jag ska må dåligt när jag har sett fram emot något så länge. Men innan jag åkte var vi på Eber, på deras öppet hus, med Patte och några. Träffade även lite annat roligt folk. Haha, jag ber om ursäkt till Jojjo som fick stå ut med mina lyckorus där, haha.  Idag mår jag iallfall bättre, tror jag behövde dom timmarna sömn som jag fick i natt. Så jag orkar åka in och träffa Elin en stund, fast jag sover inte kvar där heller utan sover hemma inatt med. Men träffa henne ska jag iallafall göra! Så jag måste fixa mig lite nu.
ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0