It wasn't me who did the crime,

Som jag sa till Erika nyss, ibland gör man saker som man inte förstår överhuvudtaget, saker som förvånar en själv. Precis efter att jag sagt det till henne så gjorde jag det själv. Jag förvånade mig själv ordentligt. Men det känns bra, jag är nöjd med att jag gjorde det. Andra kommer tycka att jag är dum i huvet som gjorde som jag gjorde, men då får dom tycka det. För ibland måste man göra såna saker för att man själv ska må bra. Och jag vet att jag gjorde något gott för både mig och den andra personen. Nästan ingen fattar vad jag snackar om, haha.

Kommentarer
Postat av: elinpälin

? <3

2008-11-01 @ 15:43:40
URL: http://hejjaghetersvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0