Its my heart and its gonna go away

Denna söndag blev en pluggdag, tråkigt värre but thats life. Jag tog även ett långt varmt bad förut, med massa tända ljus i hela badrummet, det måste nästan va det mysigaste och mes avslappnande man kan göra tror jag, supermys! Imorgon är det skola igen, och ny månad. Jag och Jojjo har bestämt att göra det till en bra sista månad på 2008, och som det ser ut nu med alla planer framöver så kan det nog bli en lyckad månad faktiskt. Jag ska verkligen försöka att inte lägga ner energi på sådant som jag inte borde bry mig om, det kommer säkert bli svårt. Men det är egentligen den/deras förlust att det blir såhär. Men, en bra månad och sen en ännu bättre start på 2009 ska det bli. En dag i taget så blir det nog bra. Imorgon är det skola som gäller, sen så efter skolan kanske jag ska stanna med Edija och intervjuva hennes syster med pojkvän,till tidningen som vi håller på att göra på temalektionerna. Det kan bli spännande.
Nu lockar sängen otroligt mycket, puss & godnatt!


ditt fjäskande är bara otroligt patetiskt faktiskt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0