it's something about you

Dagen började med att jag fick stressa till bussen, jag ville helst av allt bara ligga kvar i sängen. Den var så varm och skön och jag mår inget bra. Men det börjar släppa av lite nu faktiskt, så jag hoppas att det är påväg mot bättre tider. Skolan idag var skapligt kul, Temalektionerna börjar bli riktigt sega, eller dom har varit ett bra tag nu. Frågan är hur vi ska stå ut i två och ett halvt år till? hm, ja! Snöbollskrig i väntan på bussen hem, Moa är busig. Det kom en gubbe och ställde sig framför mig när jag satt på bänken, han bara "tack så mycket" och såg ut som han var påväg att sätta sig i mitt knä. Så jag flyttade på mit snabbt som attan, sen frågade han om vi ville ha korv? Han var lite småläskig, haha. Nu börjar jag bli riktigt trött, jag vet knappt vad jag pratar om längre. Så jag ska gå och ringa Lovisa nu och sen blir det sängen faktiskt.
Godnatt!


Mina tjejer ska ha ett stort tack för att dom livar upp dagarna.
Jag skulle inte klara någonting utan er.
Ni är kärlek, riktig kärlek
<3

Kommentarer
Postat av: elin

HAHAHA, vill du ha korv? huhu :D

2008-11-26 @ 21:11:10
URL: http://hejjaghetersvensson.blogg.se/
Postat av: Edija

DU är kärleken!!<33

2008-11-30 @ 18:05:24
URL: http://eddeliinoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0