I’ve been loving you to long

Just nu längtar jag bara bort härifrån, jag vet inte om jag vaknade på fel eller rätt sida imorse. Ena stunden kunde jag inte sluta skratta och ena stunden var jag bara jättenere. Men jag blev extra glad och lite mer pepp på livet när jag läste lovisas blogg där hon skriver om våran tripp till linköping som äntligen blir av i helgen. Jag längtar enormt mycket. Julstämning, shopping och trevligt sällskap, det kan inte bli bättre alltså. Så fredag och lördag tillbringar jag i linköping alltså. Det kommer bli underbart! Dagen har bestått av skola och pluggning, kanon kul eller? Nej, inte direkt. Jag får utbrott på temaarbetet! Men nu ska jag faktiskt gå och sova, eller snart iallfall. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0