mabye it's just what we needed

Tio timmar senare och mitt humör är fortfarande på topp. Det är ju underbart, värsta kanon dagen. Jag har varit på bra humör hela dagen och Johanna har skrattat åt alla mina skämt, det är otroligt. Efter skolan tog jag och Johanna en sväng på stan, det var mys, även om vi hade en del (o)nödiga problem, ha-ha, fattar du ordvitsen Johanna? ;) Stunden på öppethus var trevligt, jag hoppas inte att vi skrämde bort alla 93:or. Sedan mötte jag Niklas vid rececentrum, han är snäll! Nu har jag precis haft ett trevligt telefonsamtal, iiiiih. Hanna är glad, tufft va? Imorgon har jag sovmorgon till 9.40 och så slutar jag klockan 12, det kallar jag soft! Sen efter skolan på kvällen ska jag och Lovisa till stan och kolla på Fluff, Gurra och Erik när dom spelar. Det ska bli trevligt. Nu ska jag sova. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0