My knees went week and you saw me cry

Jag hinner egentligen inte skriva, min bror ska tydligen ha datorn och det är JÄTTEVIKTIGT. Jag tror inte en sekund på det egentligen, men jag måste sova så ja! Jag och Lovisa ruschade bort till träningen förut, vi bestämde oss för att träna fem minuter innan det började, bra där! Förövrigt har jag tillbringat dagen i skolan som vanligt men också med bästa Jojjo i söderköping. Mys på det! Just nu sitter LisaK och skickar massa hemska bilder på oss från när vi var små, hon har städat och hittat massa bilder och filmer på oss. Det är sjukt så man såg ut när man var liten, köttbullar!
Imorgon är det onsdag, vilket innebär skola och sedan vårdcentralen, det hurrar vi för? Nat.
Godnatt


Kommentarer
Postat av: lovisa

"köttbullar" det där man man misstolka ;D hhaha

2008-11-19 @ 12:37:31
URL: http://touchoflovisa.devote.se
Postat av: elin

jag gillar inte köttbullar :O

2008-11-20 @ 12:40:47
URL: http://sweetduude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0