take a look at me now

Jag har tänk på en sak, och jag har nääästan lyckats övertala mig själv, fast bara nästan.  Nu är det sånt där ruskigt väder ute, så om man plattar håret på morgonen så är det aldrig platt när man kommer till skolan iallfall. Så då kan man egentligen lika gärna låta dom naturliga lockarna va? Fast jag trivs inte så bra i det. Men det är onödigt att slita på håret med plattången när det ändå inte är platt när man går ut. Så jag ska tvinga mig själv att ha lockigt några dagar.
Thats it

 

Kommentarer
Postat av: elin

du är så fiiin i ditt krulliga hår :D du skola icke platta det och du skola icke tycka illa om det :O förstått?

2008-11-17 @ 19:59:34
URL: http://sweetduude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0