when something gets to you that you don't understand

Jag har världens saknads-dag idag. Plus världens humörsvängnigar, det är rätt kul egentligen. När jag vaknade var jag på jättebra humör, ofta man är det när man vaknar halv 9 en lördagmorgon? Sen vart jag jättedeppig för ingenting, sen vart jag jättesur för ingenting och nu är jag ledsen och saknar allting. Pmsbarn på mig I think! Jag längtar tillbaka till varamobaden, något så enormt. Det var nog det bästa på hela sommarn, faktiskt! Och lovisa har lovat mig att vi ska tillbaka nästa sommar, även om vi så är osams och hatar varandra, haha. Men man får väl tänka positivt på det man har framför sig? Ta en dag i taget. Snart har jag planer på att åka in till stan, själv eftersom alla är upptagna, och köpa ett par leggings jag hittade igår som jag faktiskt ångrar att jag inte köpte. Sen har jag lust att fota eftersom det är fint väder. Så måste jag städa mitt rum. Vilken spännande lördag, jag är öppen för andra alternativ också?

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0