you got to fight for your right to party

Igår var det fredag, fast det kändes som måndag. Det är rätt illa? Jag och Maja ska bilda rockband har vi bestämt, det kommer bli kanon. Skolkatalogen kom igår också, lycka! Efter skolan vart det ner på stan och träffa sötElin, gick en sväng sen upp till hennes skola och hämta hennes skolkatalog. Då mötte man även på Carl och Gornek, trevligttrevligt. Sedan ner på stan igen, träffade Linda, Niklas och Olle, även det var trevligt. Var med dom en stund, sen tog vi oss en promenad hem till ektorp. Där vi var ensamma hemma, mys på det. Så det blev en fettokväll tills vi bestämde oss för att färga Elins hår, impulsideér är bäst. Dock fick Elin panik för att håret såg rött ut, fast det vart snygg ändå. Det typ skiftar i rött&brunt. Jag har nu färg på händerna och naglarna, det är riktigt sexigt.

Nu ska jag snart göra mig klart och åka till krokek för att fira morbror.
Ikväll är det gymnasiefest!
Är vi pepp? nej, inte alls. Men det kan bli kul ändå hoppas vi, tjejerna är ju där!
Puss


jag tycker att du är söt!

Kommentarer
Postat av: elin

typ elin saknar hanna.

2008-11-08 @ 15:01:35
URL: http://hejjaghetersvensson.blogg.se/
Postat av: Iza

Nja, det blir samhäll eller natur eller NS ;P Har verkligen noll koll på vad jag vill göra så det känns väl säkrast ;) Vad går du på haga? :P

2008-11-08 @ 17:24:27
URL: http://izaaa9.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0