you light up my darkness with your words

Idag är en bra dag, det är skönt! Jag är glad för att jag & curry har blivit så bra på att ta upp vad som stör oss direkt och kan prata om det. Jag är glad för att Johannalarsson skrattar åt mina skämt, som är på ovanligt låg nivå idag. Jag är glad för att jag är glad helt enbkelt. Det är skönt! Efter skolan ska jag på stan med larsson en stund, sen ska vi tillbaka till skolan och skrämma småbarn, jättebusigt! Det är öppet hus, och vi ska prata om BF programmet, kan bli spännande för vi vet inte vad vi ska säga! Nu måste jag nog logga ut här, jag börjar se extremt suddigt, har nämligen inte glasögonen på mig för tillfället, fy på mig!  Puss på den här dagen.


tänk till och du förlorar mig aldrig
tänk inte till och jag kan inte lova att jag stannar,

Kommentarer
Postat av: Edija

hahaha skrämma småbarn? det är du bäst på frugan (A) ahha :D puss på dig !

2008-11-13 @ 14:51:07
URL: http://eddeliinoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0