baby sometimes love just ain't enough

Jag borde egentligen städa mitt rum just nu, det finns så mycket jag borde göra istället för att sitta här. Men jag orkar inte, jag har ingen lust att göra något. Hur tragiskt låter inte det? hah. Jag vill ha sommar, jag vill resa bort, det vill jag göra. Jag förstår inte hur jag har lyckats sitta framför den bärbara datorn med plugg och lyckats skriva bara några få meningar. Jag kommer aldrig bli klar med alla arbeten, lyckatlyckat. Tillslut gick jag ut och sprang istället, för att rensa tankarna. Det behövdes, och efter det kunde jag faktiskt få lite mer skrivet på naturkunskapen.  Nu ska jag inte klaga mer, utan faktiskt gå och städa mitt rum. Imorgon är det tillbaka till skolan, kan bli trevligt. Sista dagen den här veckan, sen HELG.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0