dream about leaving, but I wake up with regrets

Jag undrar vart min röst har tagit vägen, jag är så jäkla hes. Det låter verkligen som om jag är i målbrottet. Det började igår kväll och nu är det bara värre, usch. Jaja, trots att jag var hes så var kvällen igår lyckad. Party med tjejerna! Riktigt kul hade vi. Sen sov vi i Jojaans pappas lägenhet i Haga. Vakna av jojaan som skrattar var en härlig start på morgonen, sen massa prat. Ikväll är det tjejkväll här som gället, men det ser ut som att det bara blir jag, Isabella, Anna och Therese. Men det blir mys ändå.

PUSS

Kommentarer
Postat av: jojaan

puss sötnos! :)<3 och hoppas din röst kommer tillbaka ;o

2009-04-04 @ 19:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0