It's a mad world we're living in

Här sitter jag, livslevande. Jag överlevde alltså första dagen i skolan, även om det inte har varit en sådär jättebra dag. Men jag överlevde iallafall, haha. Idrott första lektionen, Edija lyckades på nått weirdo sätt ramla på min fot, så den är helt svullen och gör ont. Sen flöt dagen på rätt snabbt, stan efter skolan och bytte skorna. Sen hem, nu har jag precis gjort klart matteuppgiften. Härligt att få den gjort så snabbt, så var den inte så svår som jag trodde heller. Nu funderar jag på om jag ska plugga naturkunskap, eller om jag ska skita i det och göra ingenting alls. Det andra alternativet låter mer lockande.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0