more than anyone

Jag borde egentligen städa mitt rum nu, men på nått sätt lyckas jag alltid fastna vid datorn istället, bad. Tanken slog mig precis att lovet snart är slut, det känns inget vidare kul, men hittils har det varit underbart. Så det är väl bara hoppas det fortsätter så tills det är slut. Det blev inget av tjejkvällen i tisdagskväll, istället vart det chill i folkparken med Niklas och hans kompisar. Riktigt trevligt, men kallt! Sen vart det en springtur till bussen, men fan va vi är bra, eller vad säger du Lovisa? haha. I går tog jag bussen ut till Åby, där jag träffade min underbara pojkvän. Han är lycka! Idag ska jag ju då som sagt städa mitt rum, så småningom, senare kommer Macce hit. Kanske att Lovisa hänger på också? Hoppas på det. Senare ikväll kanske det blir en sväng in till johannalarre som äntligen har kommit hem från Norrland!

PUSS

Kommentarer
Postat av: jojjo

larregiiirlllLL iis hooomEEE :D

2009-04-09 @ 12:14:48
URL: http://johannaalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0