the trick is to keep on breathing

Igår spenderade jag hela dagen i solen, underbart. Framåt kvällen träffade jag Lovisa och det var riktigt trevligt, som alltid. Vi pratade och var väldigt djupa, men det var trevligt och jag är glad att jag har henne. Idag är det en ny dag, och tyvärr den näst sista dagen i ledighet. Något sorgligt om ni frågar mig. Men jag hoppas mitt humör blir bättre under dagen, min pojkvän kommer hit om en timme typ. Så jag ska spendera dan med honom, underbart. Det betyder även att jag kanske borde gå och göra mig i ordning. Plugga borde jag också göra ... ångest?.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Lisak

thihi jag såg er allt :D så söta så söta

2009-04-13 @ 10:52:26
URL: http://Lisak.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0