there are people you just keep coming back to

Jag hade världens sämsta morgon imorse, konstig mening det där blev. Men iallafall, jag använde snoozeknappen på klockan för många gånger, tillslut flög jag upp ur sängen när jag såg att det var 45 minuter kvar tills bussen skulle gå. När jag ser mig själv i spegeln möter jag ingen vacker syn, mina ögon var svullna och jättesmå. Vackert vackert, jag bara älskar allergi! Men trots min stressiga morgon så hann jag med bussen och klarade av skoldagen finnemang. I väntan på spårvagnen mot stan så ringer min kära Elin och frågar om hon får gå med mig och Johanna en stund. Självklart fick hon det, dagen bjöd på mycket skratt med mina två tjejer, då båda två var väldigt övertrötta. Jag fick även träffa världens finaste pojkvän.

Så man kan säga att jag har haft en riktigt bra dag faktiskt. Det gillas! Jag har även påbörjat storstädning i mitt rum, pappa mutade mig med pengar så nu är jag igång. Bokhyllan är städad och dammet är borta, nästa projekt är garderoben. Kanske blir det söndasunderhållningen? Kan vara så. Nu ska jag duscha ur inpackningen ur håret sen ska jag sova.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Elin

Elin var trött, aham! :O

2009-05-04 @ 10:10:41
URL: http://sweetduude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0