cause I'm so sick of lovesongs

Jag har precis tagit på mig min älskade mysdress och bestämt mig för att jag bara ska vara hemma ikväll. Jag är trött och behöver nog faktiskt bara en kväll hemma. Det var faktiskt längesen jag satte mig ner och bara gjorde ingenting, kan bero på att det är typ det värsta jag vet nu för tiden. Men idag behöver jag nog det känner jag. Vissa dagar är jobbigare än andra, och idag är en sån dag. Jag behöver bara få ligga under täcket, kolla på film och bara vara jag, sen tar jag nya tag imorgon. Johanna var här en stund förut, det var himla mys. Det var något jag behövde också, hon fick mig på andra tankar ett tag. Imorgon ska jag antagligen till Linköping med min mor&far, shoppa och hälsa på min faster. Jag har inte riktigt bestämt mig än, men det blir nog så. Nu ska jag fortsätta kolla på film

kyssmäh
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0