how you remind me

Hemkommen från stan och alla julklappar är klara. Toppen! Just nu sitter jag i min brors säng, vi har kollat på Anna Ankas jul, vilken människa! haha. Nu verkar det dock som om hupp har somnat på min arm, vilket gör det lite svårt att skriva. Men det är mys, jag tycker om att umgås med honom, även om jag tydligen inte är något vidare sällskap eftersom han somnar? haha. Nu ska jag kolla på two and a half man, sen slå in de sista julklapparna. Imorgon ska jag träffa Johanna och mysa, byta julklappar ska vi också hinna med. Blir kanon. Två dagar kvar till julafton, tre om man räknar med idag men den här dagen är ju snart slut. Men det är sjukt va tiden går fort, det senaste året har försvunnit förbi för snabbt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0