jag har försökt visa dig med blicken

Vaken och fortfarande hemma. Det blev inget Linköping idag, tydligen så ville inte mina föräldrar ge sig iväg eftersom man tipsar om att inte ge sig ut på vägarna i onödan i det här vädret. Dock funderar min mor och jag på om vi ska åka in på mellandagsrean ett tag. Jag avskyr mellandagsrean. Jag får bara panik på allt folk, alla sliter och drar i kläderna. Frågan är om det är värt att åka in? Frågan är om jag kommer klara av att överhuvudtaget kolla på några kläder eller om jag bara kommer få panik på allt folk, haha. Men jag måste ju hitta en klänning till bröllopet, och det behövs massa nytt i garderoben. Hm, får klura på den där ett tag. Annars har jag ingen aning om vad som händer idag. Vi får se helt enkelt. Kanon. Till att börja med kan det vara en bra början att gå upp ur sängen. Yes.

kyssmäh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0